Ja pouzivam ten Eclipse RAP a pokud nemas s Eclipse RCP zkusenosti, tak je
to hodne strma krivka na nauceni a i pak je to v nekterych ohledech docela
omezujici. Je to takove uzavrenejsi a pluginovat to pres nejake dalsi JS
bych to nechtel, ale na druhou stranu, je to extremne mocnej nastroj na
Rich aplikaci na webu a diky letum proverenemu RCP jehoz API pak pouzivas
(SWT, JFace, Workbench apod.) je to hodne silne.

Odpovedet emailem