Van: Ton van Heusden <heusde...@ancestors.nl>
Datum: 14-08-2015  10:11  (GMT+01:00)
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Legacy-Nederlands

Geachte medeonderzoekers, Legacy een prima programma, maar er is een punt waar
ik mij verschrikkelijk aan erger.Als ik een ongehuwde moeder de status
“ongehuwd (unmarried)” geef, dan wordt in een nazaten rapport vermeld: Zij
trouwde met iemand.Dat vind ik niet logisch, ongehuwd betekent toch niet
gehuwd. Legacy support blijft volharden dat er altijd een vader is (lees sperma
donor). Prachtig maar ook in het Engels is Unmarried  nog steeds “niet
gehuwd”.Vervolgens moet ik zelf maar de tekst handmatig aanpassen. Men is
weigerachtig (Amerikaans hypocriet?) om dit aan te passen, zodat het rapport
dit correct weergeeft. Is dit al eerder gemeld en wat vinden jullie ervan? Met
vriendelijke groet,Ton van Heusden

Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy8):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com