Hi
wanneer je een kind toevoegt bij een vrouw is de optie ’deze persoon heeft geen
relaties en geen kinderen’ sowieso niet geactiveerd.
De enige optie om aan te geven dat deze vrouw ongehuwd blijft is bij de
huwelijks informatie en dan alleen nog maar ’dit paar huwde niet’.
Je kunt wel de tekst aanpassen maar daar moet je dan ook maar aan denken!

Er moet dus sowieso iets veranderd worden aan deze opties.
Er moet gewoon een optie op het persoonsblad komen ’ongehuwd’.
Want er van uitgaan dat iemand die geen relatie heeft en daarom ook geen
kinderen heeft kan toch echt niet!

Groetjes,

Irma

irmalom...@home.nl