Puisque tout le monde parle de unix, je vais mettre aussi un peu d'huile
dans l'eau aussi ;)

ftp://ftp.thewrittenword.com/packages/free/by-architecture/

contient pas mal de package (gnu software) precompiles sur dec-alpha
(4.0d,5) hpux (10.20, 11) ,sgi irix (6.2,6.5)  ou sun solaris
(2.5.1,2.6,2.7,2.8)

malheuresement ils ont effaces pas mal de package a partir de 01/09, mais
bon il reste encore un peu... si jamais

Wei

This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.

www.mimesweeper.com