Sayin Nuri Hocam,
Ben sizin ile karakter set olayini o kadar ozdeslestirmisim ki, ufak bir
google arastirmasi yaptim ve netice itibari ile karakter set olayini
basli basina bir arastirma konusu yapmanizi oneriyorum.

2011 17 mayis'ta bir arkadas

> Listelerden takip ettiğim kadarı ile bir süredir karakter seti ile
> ilgili sorun yaşıyorsunuz.
>
> Aslında defalarca yaşadığınız sorunu çözen yanıtlar aldınız ancak
> sanıyorum bir noktada bir şeyler yanlış gidiyor.

seklinde baslayan bir mail yazmis,

2009 kasim 24'te yine benzer bir soru sormussunuz ve yine ayni konu
etrafina bir suru arkadas yazmis.

> Arkadaşlar,
>
> MySQL database'de Latin5 olarak oluşturulmuş bir tablom var. Bu
> tablodaki verileri UTF-8 formatlı bir PHP dosyamda kullanmka istediğimde
> TR karakterler bozuk geliyor. Dosyanın UTF-8 olan türünü ANSI yapınca da
> ekrandaki diğer yazılar bozuluyor.
>
> Bu sorunu MySQL'deki tablomu UTF-8'e çevirmeden çözebileceğim bir metod
> var mıdır?
>
> Selamlar,
> Nuri Akman

Acikcasi bu konuyu cidden arastirmanizi oneriyorum.

--

/**
 * @author Atıf CEYLAN