Selamlar,

Atıf Bey'in de ilettiği gibi daha önce de liste üzerinde benzer konular
konuşulmuş, çözümler tekrar tekrar bulunmuştu.

Araştırma kısmına katılmak ile birlikte, karakter setleri ile ilgili daha
önce hazırladığım bir dökümanı
http://gurevin.net/2012/02/20/metinlerin-dijital-olarak-saklanmasi-ve-karakter-setleri/adresinde
yayınladım. Başlangıç için en azından UTF hakkında fikir
verecektir.

Kolay gelsin..