Merhaba Mehmet Bey,

Karakter setleri konusundaki güzel yazınız için teşekkür ederim, elinize
sağlık.

Yazınıza ufak bir katkıda bulunmak isterim: Yazınızda, "UTF bir karateri
tanımlamak için 1 byte yeterli ise 1 byte kullanır, yetmiyorsa 2, o da
yetmiyorsa 4 byte kullanır." şeklindeki ifadenizi "UTF bir karateri
tanımlamak için 1 byte yeterli ise 1 byte kullanır, yetmiyorsa 2, *yetmiyorsa
3,* o da yetmiyorsa 4 byte kullanır."

Selamlar,
Nuri Akman