17-04-2012 16:18 tarihinde, Serdar KÖYLÜ yazdı:
> Bu durumda o kaynakların yamukluğunu C diline yüklemek bana hiç
> insaflı gelmedi. Evet, benzer şekilde, scanf ile konsoldan (?!) veri
> girmeye çalışılması gibi. Neden millet termcap gibi şeyleri icat etmiş
> diye düşünülmeli önce.
Merhaba Serdar Bey,
İstemeden üzerime alındım :) Siz yazınca baktım ve evet, birileri konsol
ile ilgili TERMCAP isimli kütüphane bile yazmış
(http://www.belgeler.org/termcap/termcap-Library.html). Ancak taktir
edersiniz ki işin başında iken bunu bilebilmek mümkün değil. C'nin iş
akışını ve gramerini öğrenmek için bu tür küçük kodlar ile deneme yapmak
şart. Her acemi gibi internetten ve bir kaç kitaptan aldığım örnekleri
uyguluyorum ben de...

Bu arada C ve C++ ayrımına (Bilmiyorum! Varsa eğer?) değinmemişsiniz. Bu
konuda görüşleriniz nelerdir?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)