Üzerinize alınacak bir şey yok :)

Dikkat ederseniz, öğrenenlere değilde, öğretenlere biraz laf etmek
durumundayım.

C ile C++ arasında derin bir ayrım yok. Teknik olarak C++, C'nin bir
üst kümesidir.

Aynı şey mi ikisi, hayır, değil elbette.

C++, iki hususta C'den ayrılır. Birisi, nesneye yönelik çalışmada
gereken constructor vs. gibi işlevleri otomatize etmesidir. Diğeri ve
asıl önemli fark ise, C++'nın dilde tanımlı dinamik bellek yönetimine
sahip olmasıdır.

malloc(), free() tıpkı printf() gibi dilde tanımlı olmayan
fonksiyonlardır. Bu genelde hemen hiç anlaşılmaz. C dilinde scanf()
veya printf() yoktur, evet, cidden.

Bunlar C dilinin değil, kodun çalışacağı sistemin sağlamakla yükümlü
olduğu bileşenlerdir aslolarak. Benzer şekilde, C, dinamik bellek,
temel olarak heap yönetimi yapmaz. Ama C++ yapar. Ki en büyük fark
burdadır.

Efenim object'ler varmış, cout varmış, template, namespace vs. varmış.
Bunlar detaydır, fasa fisodur. Bunlar sadece işi kolaylaştıran bir
takım aksesuarlardır.