Sn: Dumlupınar Hocam inan ne bu firma ne de başka firma analiz dökümanın parçasını bile vermez.
Zaten sözleşmeler oldukça ağır oluyor bu konuda.
Kaldı ki benimde etik olarak yapmayacağımı taahhüt ettiğim bir şeyi burada ihlal etmem doğru olmaz.
Kolaylıklar Levent SARI
17.06.2014 12:20 tarihinde, M.Dumlupinar yazdı:
>bahsettiğim lojistik firması konu ile alakalı daha öncesinde 2 danışman ile çalışıp projenin gerekli analiz çalışmasını ve teknik analiz dökümantasyonunu yaptırmışlar.
sanırım bu dökümanı paylaşmazlar (yoksa paylaşırlar mı :))

17 Haziran 2014 12:06 tarihinde Levent SARI <lsar...@gmail.com <mailto:lsar...@gmail.com>> yazdı:

    17.06.2014 10:47 tarihinde, M.Dumlupinar yazdı:
    levent bey merhabalar,

    Merhabalar,
    aklıma takılan bazı sorular var, cevaplamak ister misiniz?

    1-daha önceden erp geliştirme deneyiminiz oldu mu?
    2-veya ekibinizde bu konuda deneyimli analist (veya programcı)
    var mı?
    3-yoksa isterler dökümanını anlaştığınız firma mı oluşturacak?
    4-elinizde (veya hazırda) bir proje var da bunu mu modifiye
    edeceksiniz?

        Ben ve çalıştığım ekip bu konuda tecrübeli. Ancak burada şöyle
    bir durum söz konusu;
    bahsettiğim lojistik firması konu ile alakalı daha öncesinde 2
    danışman ile çalışıp projenin gerekli analiz çalışmasını ve teknik
    analiz dökümantasyonunu yaptırmışlar.
    Zaten biraz da o yüzden işin Php ile kendilerine özel yazılmasını
    istiyorlar.
    Biz sadece işin development sürecinde olacağız.
    Ancak daha öncede belirttiğim gibi biz, en başında temiz bir süreç
    ile başlamak istediğimiz için güncel, yeni ve güçlü bir framework
    arayışındayız.

        Örneğin bu proje için bize barkod okuma vs gibi modüllere
    ihtiyacımız olduğunda en başta kullanmaya karar verdiğimiz X
    framework ünde bu yokmuş onun için malesef ABC yoluna(kulağı
tersten tutmak) gitmemiz gerekiyor ya da Y Framework unu kullanmak zorundayız dememeliyiz.
    Ornk; CI gibi birşey kullanırsak başımıza neler gelecek biliyoruz.

        Zaten şuan amacımız birazda hazır ERP projesi ile Php
    tarafında bir framework kullanacağız; hemen hemen her ihtiyaca
    cevap verebilen ve sürekli gelişen ama bir okadarda öğrenmesi ve
    adapte olması kolay bir teknoloji ile başlayalım ki, bundan
    sonraki süreçde yeni bir framework öğrenmek yerine, bildiğimiz
    şeyin gerekli parçalarını kullanalım.

        Elimizde huyunu suyunu bildiğimiz bir teknoloji olsun ve her
    yeni projede ihtiyacımız olan şeyler için bu teknolojinin gerekli
    modüllerini kullanalım. Ve bu teknolojide modül bakımında hem
    geniş hemde güncel ve ilerleyen dönemde de olabildiğince
    gelişebilecek bir yapı olsun.
    (Bir çekirdeğin etrafına ihtiyaç olunan parçaların takılıp yeni
    proje üretmek gibi.)

    Elimizde hazır herhangi bir şey yok. Firmanın bize vereceği analiz
    dökümanları ile oturup sıfırdan yazacağız.

    Kolaylıklar Levent SARI

    17 Haziran 2014 02:24 tarihinde Levent SARI <lsar...@gmail.com
    <mailto:lsar...@gmail.com>> yazdı:

        Herkese Merhaba,
        Orta ölcekli bir Lojistik firmasi, bizden Php ile kendilerine
        ozel ERP
        Projesi yazmamizi istediler.
        (Hazir yazilmis ERP Uygulamalari kullanamk yerine kendilerine
        ozel bir
        uygulama yazdirma konusunda israrcilar..)
        Ancak freamwork konusunda tereddut yasamaktayiz.
        Internetten arastirdik ama sizlerinde goruslerini almak istedik.
        Amacimiz bu proje ile  hemen hemen bir cok fonksiyonel
        kutuphaneyi
        icerisinde barindiran guclu ve gelismis bir yapi(freamwork)
        kullanmak ve
        bundan sonraki birçok( benzeri ya da farkli) projede de aynı
        freamwork
        ile devam edebilmek.
        Biz suan icin Laravel vs Smfony arasinda tercih yapmak istiyoruz.
        Ancak tam emin olamadik.
        Sizlerden ricam, artı ve eksileri ile bu iki freamwork konusunda
        nacizane goruslerinizi bildirmeniz.
        Kolayliklar Levent SARI

    İyi günler, iyi çalışmalar...

    Mustafa DUMLUPINAR