Hakan Hocam Selamlar,
Onur Hocam, bizim Recep Hoca ile aramızdaki samimiyeti bilmediği için gayri ihtiyari böyle bir serzenişte bulundu, kendince haklıdır da.
Kaldı ki sonradan Recep Hocam da durumu belirtti.
Böyle yanlış anlaşılmalar olur.
Hiç önemli değil.
Zaten şu kaosun içinde tek sıkıntımız ve derdimiz bunlar olsun.
Geçmiş dönemde listelerde yaşanılan gerilimleri bildiğim için artık böyle bir şey yaşanmasını istemiyorum. Ben naçizane sorumu sordum ve sizlerin değerli katkıları ile gayetde net cevaplar almakdayım.
Bu dingin ortamın bozulmamasından yanayım.
Anlayışınız için teşekkür ederim.
Kolaylıklar "SARI"