Barked dediğiniz için hemen uyarayım, hemen hemen her türlü barkod ve akıllı
kart okuyucuları klavye gibi davranır, yani ekstra bir arayüz veya cihaza
normalde gerek yoktur.

Eğer sahada barkod okuyacaksanız tavsiyem Android üzerine gitmeniz olur, çok
başarılı barkod kütüphaneleri var ve her türlü programa entegre ederek TCP/IP
kullanarak ana sistem ile konuşturmak vs mümkün.

Bir süredir çeşitli framework ile deneme yamulma yapıyorum, ancak Laravel in
hem modülerliği hem de komut satırını kullanarak veritabanı ve sisteme erişim
desteği açısından kolaylığı -ki çok kullanıyorum komut satırı uygulamalarını-
muazzam diyebilirim, sisteminize özel bash gibi php konutları
yaratabiliyorsunuz vs.

MVC bir sistem olduğu ve workbenchler ile tamamen modüler bir sistemle
çalışabildiğiniz için -evet viewları dahi workbenchte ayırabiliyorsunuz- iş
delegasyonu ileri derecede kolay, verimli ve basit.

Başınızı daha fazla ağrıtmayayım, ama genel olarak diyebileceğim hiç başka bir
framework aramakla uğraşmayın. Herhangi bir sorunuz olursa elimden geldiğince
yardımcı olmaya çalışırım.
—
Ömer Barlas

Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları olabilir.