Selamlar tekrar,

İçinde işletim sistemi olan şeyleri sevmiyorum ben şahsen o yüzden
özellikle pi veya türevleri daha iyi (bana göre)

proje içinse klasik olarak RF-ID okuma işleminde input bekleyip (kantar
verisi) veri geldikten sonra

local db ye kaydedip (SQLite veya MySQL) oradan istediğiniz ortalam aktarım
yapabilirsiniz.

Eğer ihtiyaç duyarsanız mutlulukla yardım etmeye çalışırım.

PS : Atari 800 XL candır...

Kolay gelsin

Kürşat Alpay

31 Ocak 2018 13:39 tarihinde Dr. Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilb...@gmail.com