Özür olarak cümleye başlıyorum, mailing iceriginde mevzu gecen baslıkların
yanlıs anlasıldıgını düşünerek bu maili yazmanın uygun oldugunu düşündüm.

Aslında;
1- açık kaynagın kötü oldugu değil, kötü tacirler yüzünden kurumların
sıkıntı yasayabileceği anlatılmak istenmişti.
2- açık kaynağın kötü oldugu değil, bu konuda iş yapan
referanslı/sertifikalı firmaların tercih edilmesi gerektiği belirttik.
3- acık kaynagın kötü oldugu değil, gömülü sistem kullanan ve bilinçsiz son
kullanıcıların kodlarını bozamayacagı belirttik
4- acık kaynagın kötü oldugu değil, gerekli güvenlik önlemleri alınmazsa
yüksek telefon faturalar ödenebileceğini belirttik.

Fakat mail içerigindeki tarz ve uslup olarak hataların oldugunu kabul
ediyorum, kurumum adına

1- yıllardır acık kaynak konusunda emek veren bir bilgisayar mühendisi
olarak
2- bu isten para kazanmış ve kazanan bir kurum olarak
3- bir cok bayimizin iş yaptıgı bir alanda düşüncesiz davrandıgımızı
belirterek
4- hata yaptıgımızı da kabul ederek

tüm acık kaynak konusunda geliştirme yapan emekci arkadaslarımdan özür
dilerim.

Message: 5