Arkadaşlar bir hata yapmışlar, linux sevenler olarak gereken tepki ortaya
konuldu diye düşünüyorum. Arkadaşlar da hatalı olduklarını kabul etmişler,
tekrar başka bir eleştiri daha gelmiş onu da kabul etmişler.

Bu noktada konunun çözüldüğünü düşünüyorum. Daha fazla uzamasa daha güzel
konular açılsa sizce de yerinde olmaz mıydı?

Bu mailimden dolayı beni de topa tutmayın da :)

M.Musa Ülker