Merhabalar Aykut Bey,

Öncelikle liste sakinlerine cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.

Ancak 'belirttik', 'anlatılmak istendi' şeklinde ifadeler hiç bir şekilde
doğruyu yansıtmıyor. Gayet ve net bir şekilde açık kaynak kodlu
yazılımların kullanılmaması gerektiğinden dem vurmuşsunuz. Bilinçsiz
kullanmanın değil kullanmanın hatalı olduğu vurgulanmış. Emek verdiğiniz ve
ekmek yediğiniz kapıya tekme vurduğunuzu düşünüyorum.

Sayfa içerisindeki tek sertifika kelimesi mailing'in altında bulunan
'Telefon altyapısı dışında bir çok konuda sertifikalı uzman bir ekibe
sahip' cümlesidir.

Burada bu durumu fark eden insanlardan değil bence e-postanın ulaştığı her
müşterinize karşı sorumlu durumdasınız. Eğer bu kadar iyi niyetliyseniz ve
bu camiaya saygı duyuyorsanız -şahsınıza söylemiyorum- ikinci bir mailing
atarak durumu düzeltebilirsiniz.

Kendimi sorumlu gördüğüm için yazdım. Şahsınıza söylemiş olduğum bir ifade
yok.

> Özür olarak cümleye başlıyorum, mailing iceriginde mevzu gecen baslıkların
> yanlıs anlasıldıgını düşünerek bu maili yazmanın uygun oldugunu düşündüm.
>
> Aslında;
> 1- açık kaynagın kötü oldugu değil, kötü tacirler yüzünden kurumların
> sıkıntı yasayabileceği anlatılmak istenmişti.
> 2- açık kaynağın kötü oldugu değil, bu konuda iş yapan
> referanslı/sertifikalı firmaların tercih edilmesi gerektiği belirttik.
> 3- acık kaynagın kötü oldugu değil, gömülü sistem kullanan ve bilinçsiz
> son kullanıcıların kodlarını bozamayacagı belirttik
> [...]

Halid ALTUNER
Sr. Linux System Engineer & System Architect
e: ha...@halid.org
w: www.halid.org
p: +90-5302356712
P Yazdırmadan önce çevreyi düşününüz / Think about the environment before
printing