Haklısınız, tarafımızdan bir düzeltme yapılacak! İstemeden de olsa
arkadaşlarımızın haklı tepkisini aldık. Bunu bir geri adım olarak da
düşünebilirsiniz, özür ve kusur kurumlarının tarumar edildiği bir dönemde
kusurumuzdan dolayı özür dileyebiliyoruz.

Düzenli olarak sektörü bilinçlendirme adına eğitimler düzenliyoruz, sizlere
keşke VoIP-Asterisk eğitimi konusunda bir baslıkla ulasıyor olsaydık. Ama
belki bilenler bilir, asterisk ve voip konusunda yıllarca tüm calıstıgım
firmalarda ücretsiz egitimler verdim. Şirket ve tubider bünyesinde egitim
verirken cozumpark gibi forumlara da sponsorluk ve bu konuda moderatorluk
yaparak katkıda bulunmaya calıstık. halen cozumpark bünyesinde duyurusu
devam eden IT uzmanlarına özel "kendi santralimi kuruyorum" egitim
basvuruları da devam ediyor.

http://www.empatiq.com/haber-empatiq-akademi-egitimlerine-yeniden-basladi