Tespit bana ait değil. Net olmayan bir kaynak diye ifade etmişim. Politik
bir soruna asla işaret etmedim. Yazdığım şeyleri çarpıtmamanızı öneririm.

"Zorunda mıyız?" sorusuna cevaben; Tabii ki değilsiniz. Listedeki
insanların ekseriyeti sorunu nasıl aşabileceğini biliyor.

On Friday, March 7, 2014, Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicas...@gmail.com>
wrote:

> Net olmayan tespitiniz teknik bir soruna değil politik bir soruna
> işaret ediyor. Tespit sonrası yorumunuzsa sanki kar yağacak der gibi
> bir doğallık karşılaması. Buna cevabım da çok doğal olarak ZORUNDA
> MIYIZ? oldu.
>
> --
> Görünenler, gerçek olsaydı bilime gerek kalmazdı.

Halid ALTUNER
Sr. Linux System Engineer & System Architect
e: ha...@halid.org
w: www.halid.org
p: +90-5302356712
P Yazdırmadan önce çevreyi düşününüz / Think about the environment before
printing