7 Mart 2014 11:49 tarihinde Halid <ha...@halid.org> yazdı:
> Tespit bana ait değil. Net olmayan bir kaynak diye ifade etmişim. Politik
> bir soruna asla işaret etmedim. Yazdığım şeyleri çarpıtmamanızı öneririm.
>
> "Zorunda mıyız?" sorusuna cevaben; Tabii ki değilsiniz. Listedeki insanların
> ekseriyeti sorunu nasıl aşabileceğini biliyor.

Çarpıtma yok, okumama var: HTTP Inspection yapılıyor olabilir diye bir
tespit yaptınız. Tespit yaptınız. Siz tespit yaptınız. Tespitiniz
politik bir soruna işaret ediyor dedim. Siz politik bir soruna işaret
ediyorsunuz demedim. Sorun politikken dur ben bunun çevresinden
dolanırım demek çözüm değil diyorum.

--
Görünenler, gerçek olsaydı bilime gerek kalmazdı.