Merhaba,

İstanbul Üniversitesi Çeviribilim Yüksek Lisans bölümü Çeviride Metin
Çözümlemeleri Yaklaşımları dersi için Free Software, Free
Society kitabını eleştirel söylem çözümlemesi ilkelerine göre çözümleyip
ardından bu çözümlemenin çeviride etkilerini Özgür Yazılım, Özgür
Toplum[1] kitabında incelemeyi amaçlıyorum.

Kitabın kendisini de çevirisini de okumaktan büyük keyif
aldığımı ifade etmeliyim. Ödevimin çeviri incelemesi kısmı için kitabın
çevirmenleri hakkında genel bilgiye ihtiyacım var. Çevirmenlerin
uzmanlık alanlarını ve özgür yazılım hareketine katılımlarının
ölçüsünü bilmek çeviriyi de karşılaştırmalı olarak çözümlememe yardım
edecektir.

Bu e-postayı hangi listeye yazacağımı bilemedim. O yüzden konu
bağlamının daha geniş olduğunu öngördüğüm sohbet listesine atıyorum.

Özgürlüğünüz daim olsun,
alip.

[1]: http://kitap.emo.org.tr/genel/kitap_goster.php?kodu=51