Ömer Bey,
Bu yorumunuz kırıcı olmadı mı?.. Ne zaman dalga geçmişim? Şu ana kadar "dalga geçtiğim" bir tek e-posta gösterin ben tüm listelerden ayrılacağım...!

Zaten ben de onu merak etmiştim. Bir şekilde Karel'in sitemini, makinasını destekliyor mu demiştim? Ya da Karel makinasına uygulayabileceğimiz bir Linux uygulaması var mı?

Bu sorumun neresi gayri ciddi onu anlamadım?!

Kolay gelsin,
Mucip:)

Omer Barlas yazmış:
Mucibirahman İLBUĞA @ 09-09-2009 12:33:
Selamlar,
Tam olarak anlamadım... Bu dediğiniz yöntemi ile Karel santraline uygulayabilir miyiz?

Mucip, ne zaman dalga geçip ne zaman ciddi olduğunu kestiremiyoruz, o yüzden eksik cevaplar oluyor.

Karel'de Linux uygulaması diye bir şey yok, normalde asterisk için düzgün bir makina, yanında digium kartlar ve değişmesi gerekecek olan IP telefonlar ile birlikte asterisk'in maliyeti orta büyüklükte bir Karel santral fiyatına gelecek demeye çalışıyordum.