Esx konusunda çok tecrübem yok. Ben 3.5 versiyonunu kullanıyorum ama erişimi
dediğiniz gibi Windows üzerinden sağlıyorum. İstenirse ssh lada erişim
oluryor ama orada çok bişey yapamıyorsunuz zaten.

Enis Büyükgüner
IT Chief
BANTBORU
GOSB İhsan Dede Cad. 700. Sok.
No:712, 41480 Gebze/KOCAELİ
(   :  90-262-677 47 00
Fax   :  90-262-751 46 37
* :  e...@bantboru.com
          www.bantboru.com

(GMT+02:00) Athens, İstanbul

Bu mesaj ve ekleri, mesajda gönderildiği belirtilen kişi/kişilere özeldir ve
gizlidir. Bu mesajın muhatabı olmamanıza rağmen tarafınıza ulaşması  halinde
mesaj içeriğinin gizli tutulması sizin de sorumluluğunuzdur. Şirketimiz,
mesajın size değişikliğe uğrayarak veya geç ulaşmasından, bütünlüğünün ve
gizliliğinin korunamamasından, virüs içermesinden veya bilgisayar
sisteminize verebileceği herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.

This message and attachments are confidential and intended solely for the
individual(s) stated in this message. If you received this message although
you are not the addressee, you are responsible to keep the message
confidential. Our company shall have no liability for any changes or late
receiving, loss of integrity and confidentially, viruses and any damages
caused in anyway to your computer system.