Uzaktan erişim için windows ihtiyacı derken makinaya ya da sanal
sunuculara ssh ile erişmek değildi demek istediğim. Sanal makinanın
sanki gerçek ekran gibi kendi ekranını getiren vmware server console
adlı bir bağlantı şekli var, o esxi için ille de windows istiyor ama
vmware-server sürümünde firefox'a bir eklenti şeklinde geliyor, firefox
içinden vmware server arayüzünü açıp oradan tıklayınca yeni bir
pencerede direkt sanal makinanın ekranını getiriyor.

Ozgur Karatas yazmış: