Merhabalar,

keske ESX'in ucretsiz surumu olan ESXi kullanmis olsa idiniz :) Gerci
ESXi uzerinde de pek cok sey kisitlanmis durumda bu yuzden bende
VirtualBox kullaniyorum. Herhangi bir performans testi yapmadim.

Ama siz normal vmware-server ile esxi testi yapip sanirim
paylasabilirsiniz sonuclari..

Selamlar

Ozgur

23 Haziran 2010 15:16 tarihinde Timuçin Kızılay <t...@savaskarsitlari.org>