Evet, bir adet gerçek sunucuya ihtiyacınız var. Onun içine sisteminizin el
verdiği ölçüde, istediğiniz kadar sanal makina kurabilirsiniz. Her birinde de
istediğiniz işletim sisteminde, istediğiniz uygulamayı çalıştırırsınız. Bu
sanal sunucuların ihtiyaçlarındaki değişikliğe göre de sistem kullanımlarını
artırıp azaltır, isterseniz başka gerçek bir sunucuya kolayca taşır, isterseniz
birden fazla kopyasıyla yük dağıtımı yapabilirsiniz. Herşey ihtiyacınıza ve
imkanlarınıza göre değişir...