Murat bey ben değilim ama görünce yanıtlayayım:

Sanallaştırma için özgür yazılım olan KVM'i öneririm. KVM yönetimi için
de en kolay çözüm proxmox, http://pve.proxmox.com/wiki/Main_Page
adresinden indirip kurabilirsiniz, bir kere kurduktan sonra sanal
makinalar oluşturmak gibi işler web arayüzünden yönetiliyor. Yaklaşık
bir yıl önce daha önce vmware ile çalışan içinde 4 tane sanal sunucu
bulunduran bir sunucuyu proxmox'a taşımıştım, sunucu ofisten çok uzakta
bir verimerkezinde hiç sorunsuz çalışmaya devam ediyor, ara sıra uzaktan
erişiyoruz.

24-11-2011 16:09, Veli Cakmak yazmış: