Merhaba,

Ben geçen hafta içerisinde DL580 4CPU 64GB bir sisteme VirtualBox
yükledim.Daha evvel Xen kullanıyordum, ama xen kernel 64GB memory görmedi.
O nedenle VirtualBox yükledim.

On Thu, 24 Nov 2011 14:54:18 +0000, OZGUR OZGUN
<ozgur.oz...@turkcellteknoloji.com.tr> wrote:
> [...]
> başlangıç için hem kolay hem de sorunsuz çalışacaktır.
>
> Diğer arkadaşlarımızın da önerdiği gibi Proxmox son derece başarılı bir
> sanallaştırmadır.
> Proxmox üzerinde ben 20 kadar sunucu tutmuştum ve sorunsuz çalışıyordu.
> Proxmox debian tabanlı bir linux ve bunu yüklemeniz sanal sunucular
> oluşturmanız için yeterli oluyor.
> Web arayüzünden oldukça kolay kullanımlı ve işe yarar bir çok
özelliklerle
> kullanabilirsiniz.
> Internet'te döküman da bulmanız kolay bu konuda.

Cakmak

<gokhankara...@linux.erciyes.edu.tr<mailto:gokhankara...@linux.erciyes.edu.tr>>
> [...]
>
> gsm         +90 506 904 90 59<tel:%2B90%20506%20904%2090%2059>

gelen
> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak
1

gelen
> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak
1

> Gökhan KARAKAŞ
>
> gsm         +90 506 904 90 59<tel:%2B90%20506%20904%2090%2059>

gelen
> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak

_Baris Munir_
BARKOM BILGISAYAR LTD.
Kusbakisi Cad. D Blok D:3 Altunizade/Istanbul
Posta Kodu: 34662
Tel: 0216 474 48 30
Fax: 0216 474 48 28
www.barkombilgisayar.com.tr