From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Veli Cakmak
Sent: 24 Kasım 2011 Perşembe 16:10
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: Sanallaştırma ?

Peki Murat bey, sanallaştırma için ne önerirsiniz ?
24 Kasım 2011 16:08 tarihinde Gökhan Karakaş
<gokhankara...@linux.erciyes.edu.tr<mailto:gokhankara...@linux.erciyes.edu.tr>>
yazdı:
Son derece basit fiziksel makinenizi kuruyor ve içersine işletim sistemi
kuruyorsunuz daha sonra kullanmak istediğiniz sanallaştırma yazılımını yani
teknolojisini seçiyor ve bu yazılım aracılığı ile 2 tane sanal makine
oluşturuyor ve bunların kaynak kullanımını ayarlıyorsunuz daha sonra bu sanal
makinelere işletim sistemi kurulumu yapıp ihtiyaçlarınız doğrultusunda
uygulamalarınızı yapılandırıyorsunuz.
24 Kasım 2011 16:03 tarihinde Veli Cakmak