On 06-Apr-27 11:31, Kiss Gabor wrote:

> A jobb ALT szemmel lathatoan mukodik.

Csak nem AltGr-kent.

Nekem amerikai kiosztassal ezt mondja:

KeyPress event, serial 28, synthetic NO, window 0x1c00001,
    root 0x4c, subw 0x0, time 1091626, (149,156), root:(153,183),
    state 0x0, keycode 113 (keysym 0xffea, Alt_R), same_screen YES,
    XLookupString gives 0 bytes:
    XmbLookupString gives 0 bytes:
    XFilterEvent returns: False

magyar kiosztassal ezt:

KeyPress event, serial 32, synthetic NO, window 0x1c00001,
    root 0x4c, subw 0x0, time 1098576, (149,156), root:(153,183),
    state 0x0, keycode 113 (keysym 0xfe03, ISO_Level3_Shift), same_screen YES,
    XLookupString gives 0 bytes:
    XmbLookupString gives 0 bytes:
    XFilterEvent returns: False

Ugyanarra a gombra.

Tehat a jobb alt gomb mukodik elektronikusan, de nem jo, amit general.

Kitoroltem a thread indito levelet, nem emlekszem a kornyezetre, csak azt
tennem hozza, hogy en ezt Debian etch es KDE es Xorg alatt kapom. Korabban
XFree86 alatt is ugyanez volt.

Viszont kb. egy eve, amikor Sarge-ot hasznaltam, tudom, hogy szopas volt
az AltGr-rel, kb. ugy, ahogy te is irod. Azt hittem, hogy a rendszer
romlott el, es sok szorakozas utan kiderult, hogy masik felhasznalonak meg
megy.

Kiderult, hogy valamilyen KDE control centre-ben kivalasztott keyboard
opcio osszeakadt az AltGr generalassal.

Nem emlekszem pontosan, de ugy remlik, hogy beallitottam, hogy a Win
gombok Meta-t generaljanak, es ez volt az oka. Utana valami kde vagy
debian bug adatbazisban megtalaltam, hogy valami leftwin-meta-t kell
hasznalnom, es onnantol sarge es XFree86 alatt is ujra volt AltGr.

Szoval nem emlekszem, neked milyen a rendszered, de hatha te ugyanebbe a
bugba futottal bele.

Nezd meg elso korben, hogy ha generalsz egy vadonatuj felhasznalot, es
neki inditasz X-et, akkor nala mukodik-e az AltGr. Ha igen, akkor nalad
van a hiba, ha nem, akkor az X-ed beallitasaban.