Kiss Gabor wrote:
> Az eredeti gyanu az volt, hogy az alaplapcserevel mikent fugghet
> ossze a jelenseg.

Nekem is ez volt a gyanúm, amíg haza nem értem. Itt egy egészen más
gépen ugyanúgy nincs ALT_Gray. A közös csupán annyi, hogy februárban
frissítettem az ftp.hu.debian.org-ról (sarge).

A munkahelyi gépemen nem megy a billentyüzet váltás, itthon megy.
Itthon a szlovák alatt: ЯЧИЬБ ščťý\ van backslash, orosz és magyar alatt
nincs. Bent ilyesmiven nem szórakozom, de ma délután megnézem.

--Elnézést kérek a nem-magyar betükért. Emiatt kénytelen vagyok
UTF-8-ban küldeni. Máskor nem teszem!--     Üdv, János