Halihó!

LiRul ezt írta:
> Ehhez erdekes lenne egy statisztika, hogy hany mail jott osszesen,
> hany levelet fogott meg a greylist, mennyit a SA es mennyi csuszott
> at. Mar csak az ara'nyok miatt. Pl. 1000 levelbol 500 greylisted, 100
> SA, es 50 csuszott at. Vagy valami hasonlo. :-)

  Ezen az látszik, hogy február elején bevezettem a postgrey-t (a SA
által SPAM-nek ítélt levelek a sárgák), és az is, hogy folyamatosan
több és több levelet kell a SA-nak feldolgoznia, főleg az utóbbi egy
hét óta növekedett meg a postgrey által átengedett spamek száma:
  http://enaplo.simonyi.sulinet.hu/images/netStat/mail1Year.png
  http://enaplo.simonyi.sulinet.hu/images/netStat/mail1Month.png
--
http://www.enaplo.hu -=- http://javaforum.enaplo.hu