On Tue, Aug 21, 2007 at 09:27:22PM +0200, Zidarics Zoltan wrote:
> hello,
>
> Az lenne a feladat, hogy egy felhasznaloi behatasra egy elozetesen
> csatlakoztatott huawei e220-szal fel kellene connectalni, majd ertesiteni
> engem arrol, hogy akarnak tolem tavfelugyeletet es a kapott ip cimet.
> Szerencsere Pannon a szolgaltato, igy nincs nat-olas.
> Igen am, de ha a ppp hasznalja a modemet, nem ferek hozza, hogy sms-t tudjak
> kuldeni :(
> Hogy lehetne kikerulni a 22-es csapdajat, ill. milyen alternativ modszerek
> vannak arra, hogy ertesuljek a connectrol? A e-mail nem a legjobb, mert nem
> [...]

Vannak free sms szolgaltatok, vmint a pannonnak volt regen olyan
szolgaltatasa, h elkuldted egy email cimre a levelet es megkaptad
sms-ben, nem tudom, letezik-e meg.

Masreszt fogsz egy masik telefont, es kuldod az sms-t.

Ezen kivul a beavatkozo felhasznalonak is mehet az ip-cim, o pedig
elmeseli Neked.

Gondolkozz..

tompos