> Nagyjabol ez, most a 2. ponton dolgozom. A problemak:
> - Mi van, ha nem tud connectolni? Hogy veszem eszre a script-ben, ill. hogy
> tudom kiloni a ppp-t?

Hat ha azert nem tud mert a szolgaltatonal nem jo vmi akkor semmi nem
fog segiteni. ppp szerintem parameterezheto ugy, hogy probalkozzon a
vilag vegeig, ha abban sem bizol tegyel ala vmi felugyelo programot,
pl daemontools

> - ha befejeztem a matatast, hogy lovom le az egeszet?

Ezt nem igazn ertem. Megszunteted a ppp kapcsolatot.

> - Mivel a pannonnal nincs nat, ezert tamadasoknak is ki van teve a gep, tehat
> a connect utan meg az iptables-t is el kell inditanom, ill. a gateway
> szabalyt is meg kell etetnem az iptables-szel.

iptables szabalyokat tudtommal az interface-ek felhuzasa elott illik
beloni, hogy a frissen felhuzott if-ek ne legyen vedetlenek. Ha jol
ertelmezem akkor neked mindossze annyi kell, h az adott portra 1 (vagy
N, vegulis mindegy) iprol lehessen csatlakozni. Ehhez nem kell se
'gateway szabaly' se egyeb varazslas, bootolaskor be lehet allitani es
sose kell hozzanyulni. Attol h nincs ppp interface az iptables
szabalyok meg beallithatoak ra.

> Tudom, ezek mind megoldhato problemak, tehat eddig itt tartok.
> Minden otletet szivesen fogadok, ill. ha kesz szivesen atadom a script-et

Dinamikus IP-re ddns, erre van kitalalva. Gondolom van valami olyan
rendszer is ahol nalad van a szerver, de hasznalhatsz akar tobbet is,
vannak free szolgaltatok, stb. Ha hasznalsz egy sajat meg egy free
rendszert az mar kb eleg lesz, valamelyik csak mukodik. En
dyndns.org-ot hasznaltam, nem hagyott cserben egyszer sem.

udv