Szia,

On Mon, 17 Nov 2008, Szabo Istvan wrote:

> Az Oracle-s rendszer egyik kikötése, hogy olyan oprendszeren fusson,
> amihez van support, ennek a RHEL meg is felel, eddig talán rendben.

Szerintem a Debian is supportalt oracle-nal...

> Itt jött a gondolat, ha már RHEL, akkor abban alapból van virtualizáció,
> és akkor tehetném egy szerverre a két adatbáziskezelőt.
>
> Mi erről a véleményetek, esetleg tapasztalatotok?

> Az Oracle-s rendszerhez a leírás szerint Xeon 3GHz, 2GB RAM, 3GB/év
> adatmennyiséggel kell számolni. Felhasználók száma <10.
> Az MSSQL hasonló volumennel bír(na).

A virtualizacio a diszk io teljesitmeny csokkenti, de xen linux-linux
eseten mereseim szerint nem jelentos, ha alapvetoen jo diszk i/o van
alatolva.

Felent a psql es mysql domU-n fut. Az msssql es oracle/sol10 nem, de
nemelyiken kozepes terheles is van.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day