Hi!

Linux hw-n érdeklődtem, de nem sok választ kaptam, ezért megpróbálkoznék
itt.
Két szoftverrendszert tervezünk beszerezni, a "vicc" :-( hogy az egyik
mögé Oracle kell, míg a másik MSSQL-t használ. A jelenlegi
infrastruktúrába nem tudom elhelyezni őket, így mindenképp új szerverre
lesz szükség (így indult a linux hw-n).
Az Oracle-s rendszer egyik kikötése, hogy olyan oprendszeren fusson,
amihez van support, ennek a RHEL meg is felel, eddig talán rendben.
Itt jött a gondolat, ha már RHEL, akkor abban alapból van virtualizáció,
és akkor tehetném egy szerverre a két adatbáziskezelőt.

Mi erről a véleményetek, esetleg tapasztalatotok?

Az Oracle-s rendszerhez a leírás szerint Xeon 3GHz, 2GB RAM, 3GB/év
adatmennyiséggel kell számolni. Felhasználók száma <10.
Az MSSQL hasonló volumennel bír(na).

Xen-t üzemeltetek debian alatt, de ott a quest is debian és nincs egyiken
sem adatbáziskezelő, szóval merőben más, ezért kérnék tapasztalatokat,
esetleg javaslatokat.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar