Lajber Zoltan írta:
> Szia,

> Szerintem a Debian is supportalt oracle-nal...

Nem igaz.

Oracle kifejezetten ellenjavallt virtuális környezetben. MSSQL-t már
több helyen láttam, nincs vele nagy gáz.

Ekkora terhelés mellett még a vas is túlzásnak tűnik, ha a felhasználók
száma nem nő drasztikusan, akkor még virtualizálható is.
a <10 az effektív usert jelent, vagy csak session-t? Ez pl. az Oracle
memóriakezelése és a user táblaterek tekintetében kicsit nem mindegy.

Pl. ha az Oracle egy webalkalmazást szolgál ki, amit 200 ember használ
böngészőből, az sem 200 user...