Szládovics Péter <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Oracle kifejezetten ellenjavallt virtuális környezetben. MSSQL-t már
> több helyen láttam, nincs vele nagy gáz.

Ehhez kepest az Oracle hazon belul is hasznal pl. vmware-t;
tesztelni/fejleszteni mindenkeppen, elesben nem tudom.

En kiprobalnam, par ora munkaba kerul a tesztet osszerakni -- aztan ha
lassu lesz, akkor max.  vesznek meg egy gepet.

YMMV

raas
--
Those who say it cannot be done should not interrupt the person doing it.
                                                   -- Chinese proverb