hello,

> Igen, ezt en is gyakran emlegetem :) Viszont hirtelen ezt talaltam, meg
> mindig jobb, mint ha en probalnam megfogalmazni :)
:)

> Hogy erted ezt a maradek gepet?
bocs, maradek diszket akartam volt irni.

> Ne gondold, hogy csak egy gepen es csak ezen a heten, hirtelen ez jutott
> eszembe.

> Ez nem bizalom kerdese. Pont az a baj mostanaban a linuxszal, hogy tul
> sok (kiritikus) resze csak bizalom alapjan mukodik, nem tervezetten.
> Nekem meg valahogyan sosincs szerencsem az ilyesmivel (nem csak linux
> teren), biztosan akkor all meg egy nemmegallosra tervezett rendszer,
> amikor nagyon nem kellene megallnia.

kezd flame-be hajlani a szal, de annyit meg hozzatennek, hogy
egyszer szivtam be kb 5-6 eve a Linux md-vel: a swap-et nem R1-re
tettem, hanem mindket diszken a neki szant particiokat
kulon-kulon hozzaadtam - ezt akkor sajat zsiron megtanultam, hogy
tobbet ne.

Ezen kivul az md nekem csak segitett. Biztos en ganyolok el
valamit :)

> Nincs osszefugges a ket dolog kozott,
marmint melyik ket dolog kozott?

> raadasul az, hogy kidobalod azokat
> a diszkeket, amik nem tetszenek a smartnak, meg nem jelenti azt, hogy
> megszabadultal a fenti problematol.
sablonvalasz: ez megint csak nezopont kerdese. Elotte nem volt
gond, diszk csere ota sem volt gond -> a problematol
megszabadultam.

> Jut eszembe, anno dolgoztunk valakinek brand kornyezetben nemlinux
> rendszereket telepitettunk szazszamra, aztan elkezdtek szepen hullani
> kifele a diszkek a hwraid tombokbol sokasaval (ugyanaz gyartotta a
> vezerlot is es a diszket is), aztan amikor a tobbedik ladanyit kellett
> volna kicserlenie garanciaban a gyartonak, hirtelen kitalaltak, hogy van
> am ujabb firmware a diszkre, es upgrade utan egy sem esett ki a raidbol.

de ez gondolom nem 3-4 diszket erintett, durva lett volna
kicserelni n*100 diszket, es kipakolni a szemetes melle. Evidens
dontes volt. De nezd el nekem es a munkaadomnak, hogy elvagtuk a
problemat azzal, hogy egy gep eves bevetelenek toredeket
elkoltottuk egy alkatreszre. :)

(ez mar tenyleg off, bocs)

a.