2009/7/2 Lajber Zoltan <la...@lajli.gau.hu>:
>> 1. HOST
>>     IPtables
>>     DNS
>  - a kulso, authorativ DNS ok
Egy DNS-em van, amit arra használnék, hogy a belső gépeket meg
lehessen név szerint szólítani a netről is. Ez leginkább a szerverek
miatt kell szerintem, de ha rossz az elképzelés, akkor örömmel veszem
a segítséget...

> Ez szerintem nem ide valo
Azért van, mert ez indul elsőnek és a szervereknek is ezzel szeretnék
IP-t adni, ill. különböző IP tartományokba rendelni a hálózat elemeit.

> xen-nel a dom0 oraja legyen pontos, a domU orak igazodnak hozza.
Nem xen-t használok, hanem qemu -t.

> nem biztos, hogy ide valo
Azért gondoltam ide tenni és nem a log szerverre, mert azon nem akarok
külső hozzáférhetőséget biztosítani senkinek és semminek. Munin-hoz
meg kell apache2 és azt tudomásom szerint gyakran támadják. Szerintem
így biztonságosabb...

> ez ok
>
> ha kintrol is hasznaljak, akkor menjem a 3-ra.
Már át is "tettem", azaz majd arra telepítem.

Köszi a tanácsokat!

Bazsi