> A HSRP/VRRP L3 dolog, ahhoz neked nem kell 2 drot.

STP-hez kell.

> Megint nem ertem. A bond l2 dolog, nincs ip. Lehet ip-t adni persze a bond
> if-nek, attol lehet l3.

Elmeletben.

Tegnap en mast tapasztaltam, ha nincs a bond0-n IP cim nem mukodik az
ARP ellenorzes. En sem ertem, megnezem megegyszer, lehet, hogy valamit
rosszul ertelmeztem.

Esetleg valakinek van mas teszt eredemnye? Uzemeletet barki ugy
bond-ot, hogy nincs IP cime? (kozben megjott Gabor levele)

> Nagyon nem ertem. Rajzolni kellene... :)

Legalabb nem vagyok egyedul... :)