On Mon, 9 Nov 2009, Peter REPAS wrote:

> A legsarkalatosabb kerdes a szoftver kivalasztasakor, hogy felhasznalok
> levelezoprogramokkal hozza tudjanak ferni a webes calendarhoz, a todo
> list-het es  az addressbook-hoz, hogy minden egy helyen legyen, a
> levelezoprogram pedig le tudja szinkronizalni az adatokat es mindenhol
> ugyaaz legyen. Ebben az esetben a webmail resze is lenyegtelen.

Mondjuk nincs sok usered, de mi azt csinaljuk, hogy hozzaferhetnek
maskent, de ahhoz nem tudunk adni supportot. Oriasi kaosz van, elkepeszto
mennyisegu kliens sw, es minden felig muvelt ugyes teged fog hibaztatni,
hogy nem megy...

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day