Peter REPAS wrote:

> Mi eleg rugalmasak vagyunk, szoval nekem/nekunk  a Kontact teljesen
> megfelel, Windows eseten nem tudom, hogy mivel erdemes probalkozni, azt
> nem ismerem annyira.

A win user leginkabb outlookot hasznal, az meg lasd fent. A kolabot nem
ismerem, de vergodtem mar eleg groupware megoldassal, en azt
tapasztaltam, hogy jo nincs kozottuk, sem a fizetos, sem ingyenes (az
egroupware a jobbak koze tartozik), a user meg egyiket sem szereti, azt
plane nem, amelyiket nem eri el outlookbol.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>