szistvan <szist...@mail.vcsk.hu> writes:

> Debian squeeze frissítéskor a grub kérdezett én meg automatikusan enterrel
> elküldtem. :-(
> Ráadásul ennek pár hete, de újraindítás csak most történt és most derült
> ki. :-(((
>
> A felállás: 2db disk raid1-be kötve
>     md0 swap
>     md1 root ext3
>     md2 egyéb LVM-en
>
> Néztem volna Super Grub2 Disk-el, de nem találta a grubot
> - mintha nem látná a partíciókat, de az md-t mutatta.
>     (http://www.supergrubdisk.org/super-grub2-disk/)
>
> Ötlet, merre nézelődjek, mit tehetnék?

A Grub2-höz nem értek.  De bootolj tetszőleges live rendszert (pl. a
Debian squeeze telepítőt rescue módban), szükség esetén aktiváld a
raid-eket és az LVM-et, mindent mountolj pl. a /mnt alá, chroot /mnt,
aztán aptitude install extlinux, telepítsd és konfiguráld a leírás
alapján (zless /usr/share/doc/syslinux/extlinux.txt.gz) és reboot.
--
                                                                Feri.