On Tue, 19 Oct 2010 10:34:59 +0200, Ferenc Wagner <wf...@niif.hu> wrote:
> Ha a Debian squeeze telepítőről van szó, akkor feltétlenül...  Leginkább
> valami daily snapshot.  Nem kell a full DVD, valószínűleg elég a netinst
> ISO is (a kisebb ISO-kon nincs rescue menüpont).

Friss netinst squeeze cd, rescue mode. Az md tömböket hibátlannak látja,
de a root filesystem kiválasztásakor (md1) már nem csatolja. A syslogban
ennyit ír:
===========================
rescue-mode: selected root device '/dev/md1'
rescue: umount: can't umount /target: Invalid argument
kernel: FAT: utf8 is not recommanded IO charset for FAT filesystems,
filesystem will be case sensitive!
rescue: mount: mounting dev/md1 on /target failed: Invalid argument
rescue-mode: mount '/dev/md1' /target failed

Tehát az ext4-re utaló nyomok eltüntek, de csak mountolható. :-(
Már letettem arról, hogy újra elinduljon, viszont az LVM-en lévő
néhány virtuális gépről kellene pár adat, de sajna azt sem tudom
mountolni. :-(

# mount -t ext3 /dev/lvm-data/www /mnt
mount: mounting /dev/lvm-data/www on /mnt/ failed: Invalid argument

A syslogba semmi nem látszik, viszont a root filesystem választásnál
látszanak az LVM partíciók - tehát modulok be vannak töltve.

További ötlet esetleg?