szistvan wrote:
> rescue-mode: selected root device '/dev/md1'
> rescue: umount: can't umount /target: Invalid argument
> kernel: FAT: utf8 is not recommanded IO charset for FAT filesystems,
> filesystem will be case sensitive!
> rescue: mount: mounting dev/md1 on /target failed: Invalid argument
> rescue-mode: mount '/dev/md1' /target failed

mdadm --examine /dev/sdX mit mond?
Van superblock az eszközökön?

Ne akard a raid tagjait önállóan felmountolni!!!

> # mount -t ext3 /dev/lvm-data/www /mnt
> mount: mounting /dev/lvm-data/www on /mnt/ failed: Invalid argument
>
> A syslogba semmi nem látszik, viszont a root filesystem választásnál
> látszanak az LVM partíciók - tehát modulok be vannak töltve.

Kell legyen valami a logban vagy boot közben a konzolon, hogy az lvm
milyen VolumeGroup-okat talált. Ha nincs, akkor egyelőre nem talált, az
alábbiakkal érdemes játszani:
pvscan
vgchange -ay

Ha most raktad össze kézzel a RAID tömböt, akkor az lvm biztos nem állt
össze bootkor, ezeket ki kell adni.

Ha ezek eredményt hoznak, akkor utána vgdisplay, illetve lvdisplay
megmondja mik vannak. Ezt fel kéne tudni mountolni.

Mellesleg ha nem működik a /dev/vg1/lv1 forma, akkor /dev/mapper/vg1-lv1
amivel lehet próbálkozni.
(hint: ls /dev)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))