On Tue, 19 Oct 2010 15:46:34 +0200, Ferenc Wagner <wf...@niif.hu> wrote:

> Biztos ext3 a fájlrendszer?

NEM! :-((((
Én marh.!! LVM-en a kvm guestek vannak és azok külön partíciók.
Loop-al végre sikerült mountolni és leszedni a fontos adatokat
mind a 4 lvm partícióról.

Már "csak" az első fele maradt a problémának, miszerint az md1-en
(sda2,sdb2) lévő root partíció elérhetetlen és nem bootol.

Ezzel kapcsolatban viszont tényleg el tudom képzelni, hogy
az egyik grub frissítéskor a root partíció kiválasztásakor md1
helyett véletlen sdb2-t választottam és így "belebarmolt(am)".
Még a mai nap próbálkozom, aztán holnap újratelepít, a guestek
adatai megvannak legalább.