2011/10/2 Lajber Zoltan <la...@lajli.gau.hu>:
> akkor vegyel valamit a tplink-cisco vonalon, es ne kerdezgessel itt.

Én nem kérdezgettem, hanem válaszolgattam!

Én én nem keltem bal lábbal ;-)

off:

Arról nem is beszélve, hogy nem én döntöm el, hogy mire fordítom
az időmet: azt meg, hogy mi a befektetés, és mi térül meg, pláne
nem én döntöm el.

Néha az embernek nincs ideje és lehetősége új dolgokat megtanulni
egy tök egyszerű probléma megoldására, amire amúgy kész, dobozos
megoldások vannak. Ez a szomorú helyzet: a szakma szépsége és
a tudásvágy nem elég ahhoz, hogy az ember megéljen. Néhány
kivételes helyzetben lévő embernek ez sikerül, és irigylem is őket...

Üdv: Vasti

--
Vastagh Norbert