PÁSZTOR György írta:
>   aszerint sem sok tanulságát tette a kérdező, hogy mikkel foglalkozott
>   eddig, nagyjából olyasmi stílusnak tűnt, mint amikor vki. a házifeladatát
>   bedobja a közösbe, hátha megoldják helyette.

Én a kérdésben semmi kivetnivalót nem látok, a lista forgalma úgyis igen
minimális, nem kellene még túlzott szabályozással elűzni azokat is akik
itt vannak.

A vegyél 2000 forintos routert című műsor indította el az egészet,
elsőre ez engem is zavart, mert nem az volt a feladat, hogyan lehet
megkerülni a problémát, amit megoldani kellene, de végülis megindokolta,
hogy miért írta ezt.

Ez is egy megoldás, meg az is, még ha kevés köze is van a linuxhoz...

Nem értem miért kell ezt túllihegni, inkább vissza kéne térni az eredeti
problémához.