Hi,

"Lajber Zoltan" <la...@lajli.gau.hu> írta 2011-10-03 14:12-kor:

> Tenyleg bal labbal keltem fel. Es azota meg inkabb, ezert nem is
> szoltam...

Ettől függetlenül, szerintem jogos volt, az alábbiak miatt:
* ezen a listán legyen már alap, hogy érdekli, és utána is olvas. Úgy
  emlékszem illemtan.html ír vmi. ilyenről, hogy megfelelő pointerekkel
  ellátott rtfm válasz is elfogadott
* és a smart questions howto is szerintem itt alapnak számíthat, és
  aszerint sem sok tanulságát tette a kérdező, hogy mikkel foglalkozott
  eddig, nagyjából olyasmi stílusnak tűnt, mint amikor vki. a házifeladatát
  bedobja a közösbe, hátha megoldják helyette.
Legalábbis nekem így tűnt, én így láttam.
Ellenérveket persze elfogadok, nyitott vagyok.

Üdv:Gyur!