2011/10/3 Moczik Gabor <pm_levli...@progzmaster.hu>:

> A vegyél 2000 forintos routert című műsor indította el az egészet,

Igen, és elnézést kérek mindenkitől...

Mostanában egy kicsit túl vicces kedvemben vagyok, ráadásul
általában csak én nevetek a hülyeségeimen ;-)

Nem állt szándékomban senkit megsérteni, főleg, hogy én
csak ugatom a szakmának ezt a területét, és az itt felszólalt
emberektől már számtalanszor kaptam segítséget mindenféle
témában, gyakorlatilag ők (ti) tanítottatok meg arra, amit
tudok - vagy tudni vélek ;-)

Sajnos minden munkahely más: míg az első munkahelyemen
nagy hangsúlyt fektettek a tanulásra (ott találkoztam először
a linux rendszerrel, és ez 1995-ben volt ;-) , a mostani éppen
az ellenkezője, a lehető leggyorsabban kell mindent megoldani,
nincs idő totózásra. Elvileg támogatva van az alkalmankénti
önképzésem, de csak úgy, hogy bevágnak mellém a biztonság
kedvéért egy kupac javítani való gépet, hogy azért az is legyen
meg... Úgyhogy sajnos kezdek tökéletesen alkalmazkodni a
megváltozott körülményekhez.

Bocs, tudom, ez nem személyes panaszfórum, de azért én is
"itt vagyok" már nagyon sok éve, és a forgalom sem olyan már,
mint volt régen: gondoltam, ennyit még elbír a lista.

Üdv:

--
Vastagh Norbert